İtiraz ve Şikayet PolitikasıDoruk Ünsal2019-06-13T20:46:24+03:00
- Ulusal yeterliliklerin ölçme ve değerlendirme kararlarını bir adayın sorgulayabilmesini veya bu kararlara itiraz edebilmesini sağlamak,
- Belgelendirme kuruluşunun sunduğu hizmetlere ilişkin şikayetlerin dikkate alınmasını sağlamak,
- Tüm adayları itiraz/şikayet politikası ve prosedürüne ilişkin olarak bilgilendirmek,
- Öncelikli olarak itirazda bulunan aday ve ilgili değerlendiricinin uzlaşmaya varmalarını sağlamak,
- Aşamalı bir temyiz prosedürünün işletmek,
- Açıklık ve adilliğin sağlanması için her itiraz/şikayetin standardize etmek ve kayıt altına almak,
- İstendiğinde araştırılabilmesi için her itiraz/şikayet kaydını saklamak Atlas MYM sorumluluğundadır.