İtiraz ve Şikayet Politikası

  • Ulusal yeterliliklerin ölçme ve değerlendirme kararlarını bir adayın sorgulayabilmesini veya bu kararlara itiraz edebilmesini sağlamak,
  • Belgelendirme kuruluşunun sunduğu hizmetlere ilişkin şikayetlerin dikkate alınmasını sağlamak,
  • Tüm adayları itiraz/şikayet politikası ve prosedürüne ilişkin olarak bilgilendirmek,
  • Öncelikli olarak itirazda bulunan aday ve ilgili değerlendiricinin uzlaşmaya varmalarını sağlamak,
  • Aşamalı bir temyiz prosedürünün işletmek,
  • Açıklık ve adilliğin sağlanması için her itiraz/şikayetin standardize etmek ve kayıt altına almak,
  • İstendiğinde araştırılabilmesi için her itiraz/şikayet kaydını saklamak Atlas MYM sorumluluğundadır.